پنــــــــــــــدار

یــه کـــــم امیــــــد

پنــــــــــــــدار

یــه کـــــم امیــــــد

نصیحت شیطان!

داستانی از حضرت نوح(ع) و شیطان لعین





پس از این که حضرت نوح(ع) از هر حیوانی یه جفت برداشت تا داخل کشتی بگذرد هنگام وارد شدن


الاغی شیطان هم وارد شد.هنگامی که کشتی روی آب قرار گرفت حضرت نوح شیطان را دید و به او


فرمود:ای ملعون(لعنت شده)!گمشو.چه کسی به تو اجازه داده که داخل شوی؟همین جا شیطان


گفت:آیا می خواهی که دو چیز به تو بیاموزم؟! 

ادامه مطلب ...

خدای قلب من 2

به این فکر بودم که من گدای در خانه ی تو نیستم!!!!!

چرا که گدایان چون از کسی جواب رد بشنوند،دلکنده به جای دیگری میروند،اما تو خود میدانی من جای دیگری ندارم که بروم.کجا بروم وقتی که جز تو پناهی ندارم!!!!

اگر حتی در جهنم مرا جای دهی در آنجا پرده از روی خود برمی دارم و به همه میگویم:

ای خدای قلب من دوستت دارم!!!!




باران.باران.باران

باز باران بی ترانه گریه های بی بهانه میخوردبر سقف قلبم 

 

   باورت شاید نباشد.*** که دلم تنگ است برایت.



 

 

 

 

متن دوست1

دوست مثل کفش میمونه و رفاقت مثل یه جادّه.خیلی سخته وسط جادّه بفهمی پابرهنه ای!!!!!!!!



خدای قلب من 1

فردای قیامت که مرا بار دیگر زنده کنی و برای حسابرسی صدایم بزنی به خودت قسم،

اگر گناهانم را برایم بشماری من هم بخشش و مهربانی هایت را یرایت می شمارم......

اکر خطاهایم را به رخم بکشی من هم بزرگی هایت را به رخت می کشم.....

باور کن که هیچ گاه مهربانی هایت را فراموش نمیکنم.ای خدای قلب من.



این نوشته ها برگرفته از کتاب خدای قلب من نوشته ی مهدی خدامیان آرانی است.

این متن گزیده ای از متن7کتاب است.

همدان شهر تفریحی

این روز ها که بازار مسافرت ها داغ من هم یه شهر تفریحی رو به شما معرفی می کنم.


 

 

ادامه مطلب ...