پنــــــــــــــدار

یــه کـــــم امیــــــد

پنــــــــــــــدار

یــه کـــــم امیــــــد

**شـــــــــب قــــــدر **

خدایا در شب قدری که :

توفیق نصیبمان می کنی تا قرآن بر سر بگذاریم؛

از تو مسئلت میکنم لیاقتی عطا کنی تا بتوانیم :

قرآن را در دل بگذاریم .




  ادامه مطلب ...

حجاب من.چادر من

گاهی چادرم خاکی میشود...

چادرمشکی ام ازدرودیوارشهرخاکی میشود...
ازنگاه هایِ طعنه آمیز خاکی میشود...
ازحرفهایِ سیاه خاکی میشود...
وگاهی چادرم راخودم خاکی میکنم...
چادرم رامیشویم تاغبارشهر راازرویش پاک کنم...
تاسنگینیِ نگاه هاراپاک کنم...
باهمه یِ این حرفها،چادرِ خاکی ام راباتمام وجودم،دوست دارم...
وآن راباافتخار،برسرمیکنم،بیادِ چادرِ خاکیِ مادرم زهرا(س)دربینِ کوچه هایِ غریبِ مدینه...



  ادامه مطلب ...

طلوع ماه مبارک رمضان

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ؛


ماه ایستادگی و مبارزه با دشمن بزرگی بنام " خود " بر همگان مبارک باد .






 
ادامه مطلب ...

فقط نگاه..

این پست یک پست خیلی کوچیکیه اما یه دنیا حرف توشه.


به این عکس ها نگاه کنید.فقط یه نگاه کوچیک.



  ادامه مطلب ...