پنــــــــــــــدار

یــه کـــــم امیــــــد

پنــــــــــــــدار

یــه کـــــم امیــــــد

نیمه شعبان.......سال روز میلاد آخرین شکوفه ی احمدی






ای منتظران گنج نهان می آید /  آرامش جان عاشقان می آید

بر بام سحر طلایه داران ظهور /  گفتند که صاحب الزمان می آید  . . .

میلاد آقا امام زمان بر همگان مبارک


  





 

قائم آل نور، یا مهدی  / عطر سبز حضور، یا مهدی

تا همیشه صبور می مانیم  / در هوای ظهور، یا مهدی

اینک که شده ولادتت ای جانا / جلوه نور به دنیا بنما یا مهدی





غیر از تو مرا دلبر و دلدار نباشد /  دل نیست هر آندل که ترا یار نباشد

شادم که غم هجر توگردیده نصیبم /  بهتر ز غم هجر تو غمخوار نباشد . . .

ولادت امام مهدی(عج) بر شما مبارک



نظرات 10 + ارسال نظر
عاشق تنهایی خدا 1393/05/14 ساعت 11:23 ب.ظ

ای کاش ....

وقتی خدا در صحرای محشر بگوید چه کردی ؟

یوسف زهرا بگوید منتظر من بود.

وروجک 1393/04/02 ساعت 12:14 ب.ظ http://royayevorojacky.blogfa.com

فصل فصل زندگیم محدود شده اند به سال های از دست رفته ی عمرم و تنها چیزی که برایم باقی مانده است حسرت ازدست دادن لحظه هایی است که تو را فراموش کرده بودم
خش... خش...
این چه صدایی است که می آید؟
راه می روم....
قدم دیگری برمی دارم....
آری این صدا منحصر به فردترین صداییست که تا به حال شنیده ام....
چه کسی می گوید که بهار عروس فصل هاست؟ پاییز عروس فصل های من است.... واین یاد توست که تک تک لحظه های بی فروغ مرا متبلور میکند و خزان روز مره ی زندگی مرا به بهاری شورانگیز مبدل می کند و به من می فهماند که زندگی جز در راه تو قدم برداشتن و جز شوق رسیدن به وصال تو نیست.
به راستی هرکس که خود را بشناسد تو را شناخته است. ای زیباترین درخشش قطره های باران تا جان در بدن دارم تو را می ستایم و گرد و غبار دلم تا ابد با سجده به آستان ملکوتیت شسته میشود.
ای معبود من....
تو اوج لطیف ترین و زیباترین خواسته های منی...
================================================================
سلام.
وبت نازهههههههههههه.
برات آرزوی سلامتی و سر زندگی دارم.
ممنون که بهم سر زدی.
موفق باشی.

مینا 1393/03/26 ساعت 06:12 ب.ظ http://entezar776.blogfa.com

سلام اجی جونم
عزیزدلم
خوبی خوشی سلامتی
عید گذشتت مبارک
خوشحال میشم بهم سر بزنی
دوست دارم
بای

سلام
خیلی ممنون.عید توهم مبارک.باشه.حتما

سلام عزیزدلم ..
وبت خیلی عالیه .ممنون که بهم سر زدی بازم بیا
راستی لینکی عزیزم

سلام گلم
خیلی ممنون.تو هم همین طور

manodell 1393/03/24 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام

عیدت با تاخیر مبارک!!

اللهم عجل لولیک الفرج...

سلام.
خیلی ممنون گلم....

لیلا 1393/03/24 ساعت 02:45 ب.ظ http://kafeh-amoo.blogfa.com/

سلام آجیم.:-*ممنون که به کافه ی من اومدی.من شمارومهمون کافه م کردم،خوشحال میشم شماهم منومهمون خونه ت کنی.

سلام عزیزم
خیلی ممنون از دعوتت.منم همین طور.!!!!!!!

MOHAMMAD 1393/03/22 ساعت 02:55 ب.ظ http://pcsource.blogfa.com/

ای مخزن سر کردگار ادرکنی
ای هم تو نهان هم آشکار ادرکنی
بگزیده برای خویش هرکس یاری
ای در دو جهان مرا تو یار ادرکنی . . .
میلاد امام زمان بر شما مبارک
[گل]
web zibaee darid

خیلی ممنون از هظورتان

معصومه 1393/03/22 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.ravanshenas95.blogfa.com

سلام نازنین خانوم، ولادت امام زمانمون پیشاپیش بر شما هم مبارک

مرسی گلم

فاطمه 1393/03/21 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام گلم
خیلی زیبا بود.

لامعزیزم
خییلی ممنون

میخک 1393/03/20 ساعت 10:05 ق.ظ http://meraj-yahda.blogsky.com/

سلام نازنین جون
عیدت مبارک!

سلام گلم
خییییلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد