پنــــــــــــــدار

یــه کـــــم امیــــــد

پنــــــــــــــدار

یــه کـــــم امیــــــد

نصیحت شیطان!

داستانی از حضرت نوح(ع) و شیطان لعین





پس از این که حضرت نوح(ع) از هر حیوانی یه جفت برداشت تا داخل کشتی بگذرد هنگام وارد شدن


الاغی شیطان هم وارد شد.هنگامی که کشتی روی آب قرار گرفت حضرت نوح شیطان را دید و به او


فرمود:ای ملعون(لعنت شده)!گمشو.چه کسی به تو اجازه داده که داخل شوی؟همین جا شیطان


گفت:آیا می خواهی که دو چیز به تو بیاموزم؟! 

 


نوح(ع) فرمود:من احتیاجی به نصیحت تو ندارم اما هر چه می خواهی بگو.شیطان گفت:از دو چیز


بپرهیز.1-حرص2-حسد


زیرا آدم و حوا به خاطر حرص و من به خاطر حسد از بهشت رانده شدیم.


خدا نیز به نوح(ع) وحی کرد که پند هایش را بپذیر!گرچه خودش ملعون است اما این دو پندش درست


است!!


نظرات 5 + ارسال نظر
محمد 1393/08/26 ساعت 06:46 ب.ظ http://montazeran-mahdi.avablog.ir/

سلام خواهر جان
شرمنده که دارم دیر جواب میدم
وبلاگ شما خیلی خوبه برخلاف بعضی ها که از هر عکسی استفاده می کنن
خواهر جان من شما رو لینک کردم ولی نمی دونم عنوانش رو درست زدم یا نه شما منو هم لینک کن و بیا وبم اگه عنوان درست نبود بگو درست کنم
کلا من یه وقتایی هستم یه وقتایی نیستم
شرمنده که دارم دیر جواب میدم
ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نزارین
الان نمی تونم وبلاگتو بخونم و نظر بدم ولی یکم که سرم خلوت شد سر می زنم
امیدوارم همیشه موفق باشین
شما 19 مهر ماه نظر خودتون رو تو وبلاگ ثبت کردید با تشکر

سلام.
خیلی ممنون از حظورتون.حتما...

مریم بانو 1393/02/06 ساعت 06:45 ب.ظ http://mary-am.blogfa.com

به نام خدا
سلام.
وبلاگت و مطالبت خیلی خوبه..
ممنون..

سلام ممنون از این که به وبم سرزدی.

soheila 1393/01/30 ساعت 06:08 ب.ظ http://newenglishteacher.persianblog .ir

زندگی یعنی درس عبرت گرفتن
چه قدر خوبه که بعضی موقع ها میشه گذشته را شناخت وبرای آینده درس گرفت ،
برای دفاع از خودمون مخصصوصا در مقابل دشمنت
همون دشمن قدیمتیت باش
همیشه باید حواسمون به اونی که باعث زمینی شدنمون شده باشیم که مبادا باعث جهنمی شدنمون نباشه

مرسی آجی جون.

شیدا 1393/01/28 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام گلم داستانت خیلی قشنگ بود

ممنون عزیزم.

میخک 1393/01/28 ساعت 09:54 ق.ظ http://meraj-yahda.blogsky.com/

سلام عزیزم
پستت خیلی جالب و قشنگ بود!

سلام.
ممنون گلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد