پنــــــــــــــدار

یــه کـــــم امیــــــد

پنــــــــــــــدار

یــه کـــــم امیــــــد

خدای قلب من 2

به این فکر بودم که من گدای در خانه ی تو نیستم!!!!!

چرا که گدایان چون از کسی جواب رد بشنوند،دلکنده به جای دیگری میروند،اما تو خود میدانی من جای دیگری ندارم که بروم.کجا بروم وقتی که جز تو پناهی ندارم!!!!

اگر حتی در جهنم مرا جای دهی در آنجا پرده از روی خود برمی دارم و به همه میگویم:

ای خدای قلب من دوستت دارم!!!!




نظرات 4 + ارسال نظر

بسـ‗_‗م الله الرحمـ‗_‗ن الرحیـ‗_‗م
الحـ‗_‗مد لله رب العـ‗_‗المین
اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـم
سـ‗_‗لام علـ‗_‗یکم


__████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█


امام جواد(علیه السلام) فرمودند:
غنى المومن غناهُ عن الناس.
توانگرى مومن در بى نیازى از مردم است.
بحارالانوار، جلد ۷۸، صفحه ۳۶۴

بسـ‗_‗م الله الرحمـ‗_‗ن الرحیـ‗_‗م
الحـ‗_‗مد لله رب العـ‗_‗المین
اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـم
سـ‗_‗لام علـ‗_‗یکم


__████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█


امام محمدباقر(علیه السلام) فرمودند:
ان الله عزوجل یحب المداعب فی الجماعه بلا رفث.
خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد.
کافی، جلد 2، صفحه 663

فاطمه 1393/01/27 ساعت 07:24 ب.ظ

خییییییییییلی جالب بود

منون عزیزم.بـــــــــــــــــوس.

soheila 1393/01/23 ساعت 10:16 ق.ظ

هرکجای عالم که باشم بلند می گویم که فقط بنده تو هستم وباتمان وجودم بندگی تورا دوست دارم زیرا بندگی تو مایه مباهات من است پس ای خدای مهربانم دوستت دارم

ممنون سهیلا جون که به وبم سرزدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد